ACEȘTIA SUNT TERMENI CARE REGLEMENTEAZĂ CUMPĂRAREA PRODUSELOR ÎN MAGAZINUL ONLINE (denumiți în continuare „termeni și condiții”) sunt guvernați în principal de Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil, în forma sa actuală (denumit în continuare „Codul civil”).
Vânzător:
Reedog s.r.o., CUI 051 79 220, TVA CZ05179220
cu sediul în Sedmidomky 459/8, Michle, 101 00 Praga 10
și
Cumpărător:
Dumneavoastră, adică persoana care comandă produsele prin intermediul site-urilor web: zgarzi-electro.ro, elektro-nyakorvek.hu, elektro-halsbander.de, obroza-electryczna.pl, www.electric-collars.eu, www.elektro-obojky.cz, www.elektricke-obojky.sk (denumite în continuare „site-ul web”).
Acești termeni și condiții sunt furnizați cumpărătorului înainte de încheierea contractului de vânzare și, în această calitate, au natura unei comunicări a vânzătorului înainte de încheierea contractului cu cumpărătorul.
Acești termeni și condiții reglementează, în conformitate cu prevederile articolului 1751 alineatul 1 din Codul civil, drepturile și obligațiile reciproce ale părților contractante apărute în legătură cu sau pe baza contractului de vânzare (denumit în continuare „contract de vânzare”), încheiat între vânzător și cumpărător prin intermediul magazinului online al vânzătorului. Magazinul online este operat de vânzător pe site-ul web, prin intermediul interfeței site-ului (denumită în continuare „interfața magazinului online”).
Acești termeni și condiții se aplică în cazul în care persoana care intenționează să cumpere produse de la vânzător este o persoană juridică sau o persoană care acționează în calitate de comerciant sau profesionist în exercitarea activității sale independente, numai dacă acești termeni și condiții prevăd în mod expres acest lucru. Relațiile juridice dintre vânzător și persoanele menționate în acest alineat, în aspectele neacoperite de acești termeni și condiții, sunt guvernate de dispozițiile corespunzătoare ale Codului civil și ale altor acte normative.
Dispozițiile care diferă de acești termeni și condiții pot fi convenite în contractul de vânzare. Acordurile diferite stipulate în contractul de vânzare prevalează asupra prevederilor acestor termeni și condiții.
Prevederile acestor termeni și condiții sunt parte integrantă a contractului de vânzare. Contractul de vânzare și termenii și condițiile sunt redactate în limba cehă. Contractul de vânzare poate fi încheiat numai în limba cehă, cu excepția cazului în care părțile convin altfel.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica sau completa acești termeni și condiții. Această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile apărute pe durata valabilității versiunii anterioare a termenilor și condițiilor.
Pe baza înregistrării cumpărătorului pe site-ul web, cumpărătorul poate accesa interfața sa de utilizator. Din această interfață, cumpărătorul poate plasa comenzi de produse (denumit în continuare „cont de utilizator”). Cumpărătorul poate plasa comenzi și fără înregistrare, direct prin interfața magazinului online. Dacă înregistrarea nu este disponibilă, cumpărătorul plasează comanda direct prin interfața magazinului.
La înregistrare și la plasarea comenzii, cumpărătorul este obligat să furnizeze date corecte și adevărate. Cumpărătorul trebuie să actualizeze datele din contul său de utilizator ori de câte ori acestea se modifică, în special înainte de a plasa o nouă comandă. Datele furnizate de cumpărător în contul său și la plasarea comenzii sunt considerate corecte de către vânzător.
Accesul la contul de utilizator este protejat prin nume de utilizator și parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea informațiilor necesare pentru accesul la contul său și să nu divulge aceste date către terți; vânzătorul nu este responsabil pentru eventualele consecințe ale încălcării acestei obligații.
Cumpărătorul nu este autorizat să permită utilizarea contului său de către terți.
Vânzătorul poate anula contul de utilizator, în special în cazul în care cumpărătorul încalcă obligațiile din contractul de vânzare (inclusiv termeni și condiții) sau dacă contul nu este utilizat mai mult de 2 ani. Cumpărătorul va fi informat despre anularea contului prin email.
Cumpărătorul este de acord că accesul la contul său poate să nu fie disponibil permanent, în special din cauza necesității de întreținere a echipamentului hardware și software al vânzătorului sau al terților.
Toate prezentările produselor plasate în interfața magazinului online au caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de vânzare pentru aceste produse. Dispozițiile articolului 1732 alineatul 2 din Codul civil nu se aplică.
Interfața magazinului conține informații despre produse, inclusiv prețurile acestora. Aceste prețuri sunt valabile pe perioada în care sunt afișate în interfața magazinului. Prețurile produselor sunt indicate cu TVA și toate taxele aferente incluse. Prețul final al produsului poate varia însă în funcție de cerințele specifice ale cumpărătorului pentru modificări individuale, iar în astfel de cazuri prețul va fi comunicat cumpărătorului înainte de încheierea contractului de vânzare, conform acestei secțiuni a termenilor și condițiilor. Această prevedere nu limitează posibilitatea vânzătorului de a încheia contractul de vânzare pe baza unor condiții negociate individual. Costurile de expediere și transport vor fi întotdeauna indicate separat și nu fac parte din prețul individual al produselor.
Informațiile furnizate de vânzător despre produse și prețuri sunt obligatorii, cu excepția erorilor evidente. În cazul unei erori evidente, cumpărătorul va fi informat fără întârziere despre prețul corect al produsului și nu este obligat să accepte prețul eronat. În cazul unei erori evidente, acceptarea comenzii nu creează un contract de vânzare.
Imaginile produselor au caracter ilustrativ și pot să nu reflecte complet aspectul real al produsului.
Interfața magazinului conține și informații despre costurile ambalării și livrării produselor. Aceste informații privind costurile se aplică numai în cazul livrărilor în Republica Cehă și Slovacia.
Pentru a comanda produse, cumpărătorul completează un formular de comandă în interfața magazinului online. Formularul de comandă conține în special informații despre:
produsele comandate (cumpărătorul „adaugă” produsele dorite în coșul electronic de cumpărături din interfața magazinului),
metoda de plată pentru prețul produselor, detalii privind modalitatea de livrare a produselor comandate,
și informații despre costurile legate de livrarea produselor (împreună denumite „comanda”).
Înainte de a trimite comanda către vânzător, cumpărătorului i se oferă posibilitatea de a verifica și modifica datele introduse în comandă, inclusiv pentru a corecta eventualele greșeli. Comanda este trimisă vânzătorului prin apăsarea butonului de confirmare a trimiterii comenzii. Datele indicate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător.
Cumpărătorul este obligat să confirme, înainte de trimiterea comenzii, că a luat la cunoștință și este de acord cu acești termeni și condiții. Fără această confirmare, comanda nu poate fi trimisă.
Trimiterea comenzii este considerată o manifestare clară a voinței cumpărătorului care identifică fără echivoc produsele comandate, prețul de cumpărare, identitatea cumpărătorului și metoda de plată, fiind o ofertă obligatorie pentru ambele părți pentru încheierea contractului de vânzare. Condiția validității comenzii este completarea tuturor datelor obligatorii în formularul de comandă, luarea la cunoștință de acești termeni și condiții și confirmarea de către cumpărător a acestei cunoașteri.
Vânzătorul confirmă primirea comenzii fără întârziere printr-un mesaj electronic trimis la adresa de email a cumpărătorului indicată în contul său sau în comandă („adresa electronică a cumpărătorului”).
Vânzătorul este îndreptățit să solicite cumpărătorului, în funcție de natura comenzii (cantitatea produselor, valoarea comenzii, costurile anticipate de transport), o confirmare suplimentară a comenzii (de exemplu în scris sau telefonic).
Oferta de contract de vânzare făcută prin comanda cumpărătorului este valabilă timp de zece zile calendaristice.
Relația contractuală între vânzător și cumpărător se stabilește la primirea acceptării comenzii de către cumpărător, care este trimisă prin email la adresa electronică indicată în comandă.
În cazul în care vânzătorul nu poate onora unele dintre cerințele specificate în comandă, acesta va trimite cumpărătorului o ofertă modificată prin email, cu variante posibile ale comenzii, solicitând acordul cumpărătorului, în special în cazurile când cerințele individuale duc la o modificare a prețului afișat în magazin.
Oferta modificată este considerată o nouă ofertă de contract de vânzare și contractul va fi încheiat numai după acceptarea acesteia de către cumpărător prin email.
Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță pentru încheierea contractului. Costurile suportate de cumpărător în legătură cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță (costuri pentru conexiunea la internet, apeluri telefonice) sunt suportate de cumpărător și nu diferă de tarifele standard.
Cumpărătorul plătește prețul bunurilor și eventualele costuri legate de livrarea acestora conform contractului de cumpărare prin una dintre următoarele modalități, după alegerea sa:
în numerar la sediul vânzătorului;
în numerar la livrarea ramburs în locul indicat de cumpărător în comandă;
prin transfer bancar în contul bancar al vânzătorului („contul vânzătorului”);
prin plata electronică prin sistemul GoPay;
prin plata cu cardul la curierul DPD sau în sistemul GoPay.
Cumpărătorul este de asemenea obligat să achite vânzătorului costurile pentru ambalarea și livrarea bunurilor, dacă acestea sunt facturate de vânzător. Dacă nu se specifică altfel, costurile legate de livrarea bunurilor sunt considerate parte a prețului de cumpărare.
Vânzătorul nu solicită cumpărătorului un avans sau o plată similară în avans, dacă nu s-a convenit altfel între părți. Totuși, dacă cumpărătorul nu confirmă ulterior comanda conform art. 3.9 din acești termeni și condiții, vânzătorul poate solicita plata integrală a prețului înainte de expedierea bunurilor.
Nu se aplică prevederile art. 2119 alin. 1 din Codul civil, astfel că cumpărătorul este obligat să plătească prețul chiar dacă nu poate verifica personal bunurile înainte de livrare.
Plata în numerar sau ramburs este scadentă la primirea bunurilor. Plata fără numerar trebuie efectuată în termen de 30 de zile de la încheierea contractului de cumpărare. Dacă termenul nu este respectat, contractul de cumpărare se consideră reziliat de la început (depășirea termenului este considerată îndeplinirea condiției rezolutorii). Dacă vânzătorul a primit o plată parțială, o va returna în același mod în care a fost primită, cu excepția cazului în care cumpărătorul specifică altfel.
La plata fără numerar, cumpărătorul este obligat să menționeze simbolul variabil al plății. Obligația cumpărătorului este considerată îndeplinită în momentul în care întreaga sumă a prețului este creditată în contul vânzătorului.
Discounturile acordate de vânzător nu pot fi cumulate, dacă nu se precizează altfel.
Dacă este obișnuit în comerț sau prevăzut de lege, vânzătorul va emite cumpărătorului o factură fiscală. Aceasta va fi trimisă după plata prețului bunurilor, împreună cu bunurile în formă tipărită sau electronic, pe adresa de email a cumpărătorului.
Dacă cumpărătorul nu preia coletul (refuzând primirea sau nepreluând de la punctul de ridicare), vânzătorul poate solicita plata costurilor de transport.
Furnizorul serviciului poate, de asemenea, să solicite plata costurilor de depozitare legate de refuzul de primire sau reclamație, în valoare de 20 CZK pe zi.
Când nu se poate renunța la contract (conform art. 1837 din Codul Civil):
Serviciile care au fost executate cu consimțământul prealabil al cumpărătorului înainte de expirarea termenului pentru renunțare.
Bunuri/servicii al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare.
Băuturi alcoolice livrate după mai mult de 30 de zile, al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare.
Bunuri personalizate sau modificate conform cerințelor cumpărătorului.
Bunuri perisabile sau amestecate iremediabil cu alte bunuri.
Reparații sau întreținere efectuate la cererea cumpărătorului în locul indicat de acesta.
Bunuri în ambalaj sigilat, care au fost desfăcute și nu pot fi returnate din motive igienice.
Înregistrări audio/video și programe software, dacă ambalajul original a fost deteriorat.
Ziare, reviste, publicații periodice.
Conținut digital livrat fără suport material, cu consimțământul expres al cumpărătorului.
Dreptul de renunțare:
Cumpărătorul poate renunța în termen de 14 zile de la primirea bunului (termenul începe de la ultima livrare, în cazul mai multor livrări).
Pentru livrări repetate, termenul începe de la prima livrare.
Renunțarea se poate trimite prin email sau în scris; vânzătorul trebuie să confirme primirea.
Bunul trebuie returnat în termen de 14 zile de la renunțare (adresa pentru returnare: Reedog s.r.o., Sedmidomky 459/8, Praga 10).
Costurile returnării sunt suportate de cumpărător.
Perioadă suplimentară:
Cumpărătorul poate folosi o perioadă suplimentară de 16 zile (în total 30 zile de la livrare).
Bunul trebuie returnat în ambalajul original, curat și fără semne de utilizare.
Dacă bunul este returnat murdar sau deteriorat, vânzătorul poate refuza rambursarea.
Rambursarea banilor:
Vânzătorul returnează banii în termen de 14 zile de la renunțare (poate fi prelungit cu încă 14 zile, dacă se folosește o adresă de colectare în altă țară).
Dacă bunul este returnat între zilele 15 și 30, vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile de livrare.
Banii se returnează prin aceeași metodă de plată, dacă nu s-a convenit altfel.
Alte informații importante:
Dacă cumpărătorul a ales o metodă de livrare mai scumpă decât cea mai ieftină oferită, se rambursează doar costul celei mai ieftine.
Vânzătorul poate compensa daunele produse bunului peste uzura normală.
Până la preluarea bunului, vânzătorul poate anula contractul și returna banii.
Dacă la comandă a fost oferit un cadou, acesta trebuie returnat împreună cu bunul; în caz contrar, se poate solicita despăgubire.
Modalitatea de transport la cererea cumpărătorului:
Dacă transportul este stabilit conform unei cereri speciale a cumpărătorului, acesta își asumă riscul și suportă eventualele costuri suplimentare asociate.
Obligația de a prelua marfa:
Dacă vânzătorul trebuie să livreze marfa în locul indicat de cumpărător, cumpărătorul este obligat să o preia. În caz că nu o preia, vânzătorul are dreptul la plata costurilor de depozitare. Dacă părțile nu convin altfel, se aplică costurile uzuale.
Livrare repetată sau modificată:
Dacă din motive imputabile cumpărătorului este necesară o nouă livrare sau livrarea într-un alt mod decât cel stabilit în comandă, cumpărătorul suportă costurile aferente.
Verificarea la preluare:
La primirea mărfii de la curier, cumpărătorul trebuie să verifice integritatea ambalajului și să anunțe imediat curierul dacă observă defecte. Dacă ambalajul este deteriorat, cumpărătorul poate refuza primirea coletului.
Transferul dreptului de proprietate:
Dreptul de proprietate asupra mărfii trece la cumpărător doar după preluarea acesteia și plata integrală a prețului.
Drepturile și obligațiile părților contractante privind drepturile din neconformitatea bunului se reglementează conform prevederilor legale aplicabile (în special dispozițiile §§ 1914–1925, 2099–2117 și 2161–2174 din Codul Civil).
Vânzătorul răspunde cumpărătorului că bunul nu are defecte la momentul predării. În special, vânzătorul garantează că, în momentul preluării bunului de către cumpărător:
bunul are proprietățile convenite între părți; dacă nu au fost stabilite astfel, are proprietățile descrise de vânzător sau producător sau cele pe care cumpărătorul le aștepta în funcție de natura bunului și de publicitatea aferentă,
bunul este potrivit pentru scopul pentru care vânzătorul l-a recomandat sau pentru utilizarea obișnuită a acestui tip de bun,
bunul corespunde calității sau execuției conform unui model sau prototip convenit, dacă acesta a fost stabilit,
bunul are cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare,
bunul respectă cerințele legale aplicabile.
Dispozițiile menționate nu se aplică în cazul bunurilor vândute la un preț redus pentru defectele pentru care prețul redus a fost negociat, pentru uzura cauzată de utilizarea obișnuită, în cazul bunurilor folosite pentru defectele care corespund uzurii normale la momentul preluării de către cumpărător sau dacă acest lucru rezultă din natura bunului.
Dacă defectul apare în decurs de 6 luni de la preluare, se consideră că bunul a fost defect încă de la momentul preluării.
Cumpărătorul poate invoca drepturi legate de defecte la bunurile de consum în termen de 24 de luni de la preluare.
Drepturile din neconformitatea bunului se exercită la sediul sau punctul de lucru al vânzătorului. Momentul depunerii reclamației este considerat momentul în care vânzătorul a primit bunul reclamat.
Dacă bunul nu are proprietățile prevăzute, cumpărătorul poate solicita livrarea unui bun nou fără defecte, dacă aceasta nu este disproporționată în raport cu natura defectului; dacă defectul afectează doar o componentă, cumpărătorul poate cere înlocuirea acelei componente; dacă acest lucru nu este posibil, poate rezilia contractul. Dacă remedierea defectului este posibilă fără întârziere nejustificată, cumpărătorul are dreptul la repararea gratuită a defectului.
Cumpărătorul are dreptul la livrarea unui bun nou sau la înlocuirea componentei și în cazul defectelor reparabile, dacă nu poate folosi bunul corespunzător din cauza reapariției repetate a defectului sau din cauza unui număr mai mare de defecte. În acest caz, cumpărătorul poate rezilia contractul.
Dacă nu solicită înlocuirea, repararea sau livrarea unui bun nou, cumpărătorul poate cere o reducere proporțională a prețului. Această reducere este valabilă și dacă vânzătorul nu poate înlocui, repara sau livra un bun nou fără defecte sau nu face remedierea într-un termen rezonabil ori dacă remedierea cauzează dificultăți semnificative consumatorului.
Drepturile legate de defecte nu se acordă cumpărătorului dacă acesta a cunoscut defectul înainte de preluarea bunului sau dacă el însuși a cauzat defectul.
La exercitarea dreptului din neconformitatea bunului, vânzătorul confirmă în scris momentul depunerii reclamației și efectuarea reparației, precum și durata acesteia.
La depunerea reclamației, cumpărătorul este obligat să predea bunul într-o stare care să permită o evaluare adecvată a reclamației, în special curat și fără probleme igienice. Bunurile excesiv murdare sau cu probleme igienice evidente pot fi refuzate pentru reclamație.
Drepturile și obligațiile suplimentare legate de răspunderea vânzătorului pentru defecte pot fi reglementate prin regulamentul de reclamații al vânzătorului.
Cumpărătorul este de acord cu primirea informațiilor legate de bunuri, servicii sau afacerea vânzătorului pe adresa sa electronică și, de asemenea, este de acord să primească mesaje comerciale de la vânzător pe adresa sa electronică.
Cumpărătorul este de acord cu stocarea așa-numitelor „cookies” pe calculatorul său. Dacă achiziția pe site poate fi realizată și obligațiile vânzătorului pot fi îndeplinite fără stocarea cookie-urilor pe calculatorul cumpărătorului, cumpărătorul poate oricând să retragă consimțământul dat anterior.
Părțile contractante pot transmite corespondența obișnuită, inclusiv notificările de retragere din contract, prin e-mail, la adresa de e-mail indicată în contul utilizatorului al cumpărătorului sau indicată în comandă, respectiv la adresa publicată pe site-ul vânzătorului.
Se consideră că o comunicare a fost livrată și în cazul în care destinatarul a refuzat primirea, nu a ridicat comunicarea în termenul de depozitare sau aceasta a fost returnată ca nedelivrabilă.
Litigiile dintre vânzător și cumpărător sunt soluționate de instanțele de judecată din Republica Cehă.
Consumatorul are dreptul, conform legii nr. 634/1992 privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare, să solicite soluționarea extrajudiciară a litigiului legat de utilizarea site-ului web și de achiziția de bunuri.
Organismul competent pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor este Inspectoratul Comercial Ceh (Česká obchodní inspekce). Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul www.coi.cz.
Soluționarea extrajudiciară a litigiilor poate fi inițiată exclusiv la cererea consumatorului, și numai dacă disputa nu a fost rezolvată direct cu vânzătorul. Cererea trebuie depusă în termen de cel mult 1 an de la prima exercitare a dreptului în litigiu.
Consumatorul are dreptul să inițieze soluționarea extrajudiciară online prin platforma ODR disponibilă la adresa ec.europa.eu/consumers/odr/.
Furnizorul se angajează să favorizeze soluționarea extrajudiciară a litigiilor cu cumpărătorul, dacă acesta din urmă nu refuză acest lucru.
Pe durata negocierilor pentru soluționarea extrajudiciară a litigiului, termenele de prescripție și precluziune conform Codului Civil nu curg sau nu încep să curgă, până când una dintre părți refuză în mod expres să continue negocierile.
Supravegherea respectării obligațiilor conform legii nr. 634/1992 privind protecția consumatorilor este exercitată de Inspectoratul Comercial Ceh (www.coi.cz).
Protecția datelor cu caracter personal ale cumpărătorului, care este o persoană fizică, este asigurată prin Legea nr. 101/2000 privind protecția datelor cu caracter personal, cu modificările ulterioare.
Cumpărătorul este de acord cu prelucrarea următoarelor date cu caracter personal: nume și prenume, adresă de domiciliu, cod de identificare, cod de identificare fiscală, adresă de e-mail, număr de telefon (denumite împreună „date personale”).
Cumpărătorul este de acord cu prelucrarea datelor sale personale de către vânzător în scopul realizării drepturilor și obligațiilor rezultate din contractul de cumpărare și în scopul gestionării contului de utilizator. Dacă cumpărătorul nu alege altă opțiune, este de acord cu prelucrarea datelor personale de către vânzător și în scopul transmiterii de informații și comunicări comerciale către cumpărător. Consimțământul pentru prelucrarea datelor personale în întregul său conform acestui articol nu este o condiție care să împiedice încheierea contractului de cumpărare.
Cumpărătorul ia la cunoștință că este obligat să furnizeze datele personale corecte și adevărate (la înregistrare, în contul său de utilizator, la efectuarea comenzii pe interfața web a magazinului) și să informeze fără întârziere vânzătorul despre orice modificare a datelor personale.
Vânzătorul poate desemna o terță persoană ca operator de date pentru prelucrarea datelor personale ale cumpărătorului. Cu excepția persoanelor care efectuează livrarea bunurilor, datele personale nu vor fi transmise terților fără consimțământul prealabil al cumpărătorului.
Datele personale vor fi prelucrate pe termen nelimitat. Datele personale vor fi prelucrate în format electronic automatizat sau în format tipărit neautomatizat.
Cumpărătorul confirmă că datele personale furnizate sunt corecte și că a fost informat că furnizarea acestora este voluntară.
În cazul în care cumpărătorul consideră că vânzătorul sau operatorul prelucrează datele sale personale într-un mod care încalcă dreptul la viață privată sau dispozițiile legale, în special dacă datele personale sunt inexacte în raport cu scopul prelucrării, acesta poate:
solicita explicații de la vânzător sau operator,
solicita ca vânzătorul sau operatorul să remedieze această situație.
Dacă cumpărătorul solicită informații privind prelucrarea datelor sale personale, vânzătorul este obligat să furnizeze aceste informații. Vânzătorul poate solicita o taxă rezonabilă pentru furnizarea acestor informații, care să nu depășească costurile necesare pentru oferirea informațiilor.
Dacă relația bazată pe contractul de cumpărare conține un element internațional (străin), părțile convin că relația este guvernată de dreptul ceh. Aceasta nu afectează drepturile consumatorului rezultate din dispozițiile legale obligatorii.
Dacă vreo dispoziție a condițiilor comerciale este nulă sau neexecutorie, sau devine astfel, în locul dispozițiilor nule va intra o dispoziție a cărei semnificație se apropie cât mai mult de cea a dispoziției nule. Nulitatea sau neexecutabilitatea unei dispoziții nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții. Modificările și completările contractului de cumpărare sau ale condițiilor comerciale necesită forma scrisă.
Contractul de cumpărare, inclusiv condițiile comerciale, este arhivat de vânzător în formă electronică și nu este accesibil.
Anexa condițiilor comerciale constă într-un formular-model pentru retragerea din contractul de cumpărare.
Datele de contact ale vânzătorului: adresa pentru corespondență Showroom Reedog.cz, Sedmidomky 8, 110 00 Praga 10, adresa de e-mail info@zgarzi-electro.ro.
Vânzătorul are dreptul să modifice unilateral aceste condiții comerciale. În cazul modificării condițiilor comerciale, operatorul va publica noua versiune pe site-ul web, iar cumpărătorul, prin utilizarea ulterioară a site-ului, își exprimă acordul cu această nouă versiune a condițiilor comerciale.
Vânzătorul nu este obligat față de cumpărător prin niciun cod de conduită în sensul dispoziției art. 1826 alin. 1 lit. e) din Codul civil.
Vânzătorul este autorizat să vândă bunuri pe baza unei licențe comerciale. Controlul comercial este efectuat în cadrul competențelor de către biroul de comerț competent. Supravegherea protecției datelor cu caracter personal este exercitată de Oficiul pentru protecția datelor cu caracter personal. Inspecția comercială cehă exercită, în măsura prevăzută, supravegherea respectării Legii nr. 634/1992 privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare.
Cumpărătorul își asumă riscul schimbării circumstanțelor conform art. 1765 alin. 2 din Codul civil.
Aceste condiții comerciale intră în vigoare la data de 1.1.2023 și înlocuiesc în totalitate condițiile comerciale anterioare.